Od Karla

09.02.2011 23:42

Jméno: Karel Prejza

 

E-mail: kapr54@volny.cz

 

Předmět: Pozdrav

 

Text:

Vážení a milí krajané,

jmenuji se Karel Prejza,je mi 57let a jsem z Olomouce.

Je fantastické,že ráno si o Vás přečtu v novinách(MFdnes,autor p.Čermák)a už si mohu odpoledne s Vámi povídat.Tedy u nás odpoledne.U Vás je ráno.

Pro případnou další komunikaci je možno použít SKYPE,jm. KARLOSLAPR nebo ICQ KARLOS(psáno velkými písmeny).

Ve zkratce se představím trochu blíž.

Začínal jsem v 18letech jako závozník.Prodělal jsem tehdy povinnou voj.službu.Potom jsem pracoval jako řidič kamionů a při zaměstnání jsem si udělal Automobilovou stř.školu.Když viděli,že jsem dobrej,tak mi dali místo dispečera,vedoucího dopravy a po r.1989 místo ředitele obchodní společnosti.To proto,že jsem nikdy nebyl v žádné straně.

I když jsem se angažoval,tak jsem do politiky nechtěl a raději jsem založil vlastní firmu.Obchodní,s manželkou,malými dětmi a úvěrem cca.30mil.korun.

Rádi jsme cestovali.První šok na cestách byly záchody na odpočívadle v Rakousku při první cestě do Itálie.Autobusem  s druhým dítětem v peřince.

Dařilo se nám.Dnes už opravdu "děláme"na sebe.Žádní velcí boháči,ale s penězi problémy nemáme.

Kluci taky trochu vyrostli.21a 26let.

taky chtějí něco dokázat,tak jsem jim to předal.Ať si užijí "byznys"Donedávna nevěděli,co pořád dělám ve firmě 12a víc hodin denně.Za ten poslední rok to snad začínají chápat.

Tohle veškeré podnikání a pracovní vytížení mělo samozřejmě vliv na rodinný život.S manželkou jsme byli 24hod.denně.To zanechá stopy.Už jsme se i dohodli na klidném rozvodu.Nedá se nic dělat.Mám jí pořád rád,ale společně žít už nejde.Shodli jsme se na tom,že kamarádi ano,manželé ne e.

Problémy jsou všude.Já říkam!Hlavně,že jsme zdraví"!

  To je na předběžné seznámení z mé strany.

  Jak už jsem spal,rád cestuji.Taky už delší dobu laboruji s tím,že bych chtěl zkusit něco jiného.Podívat se někam jinam,pryč odtud.Tady to začíná být na můj vkus trochu hnusné.Když čtu a v tv viím,co je zde možné a prochází to,tak říkám NE!

Ten článek samozřejmě idealizoval Vaše společenství,ale stačilo by 75% a to by bylo fajn.Navíc opačný konec světa!Moc mě to láká!Třeba se jen podívat.Ale ne s cestovkou,jen tak,sám.Najmout si byt nebo menší domek a zkusit,jak by to fungovalo.

Asi bych už byl pryč,ale mou jedinou další řečí,kterou se dorozumím,je ruština,která u Vás asi moc nefrčí.Anglicky umím málo a pasivně.To je můj problém.I když věřím,že bych to za rok zvládl.V podstatě je to moje lenost,že jsm se nenaučil jazyky.Taky nebyla potíeba.Když jsem potřeboval,tak jsem se naučil maďarsky při práci v Budapešti.

Je ale zajímavé,že na svých cestách jsem se vždycky domluvil.I v africké poušti!

   Tak na závěr.  Vím o Vás.Každé 2útery U Františka!

   Kdyby byl někdo,kdo si bude chtít pokecat(popovídat),tak ať se ozve!jakákoliv věková skupina,jakékoliv téma.Určitě odpovím všem.

Taky bych prosil o sdělení možnosti žití nebo třeba dlouhodobého bydlení na N.Z.

Hlavně mi jde o Zákony N.Z. pro pobyt.Ne práci.Jen třeba rok pobytu s cestováním a pod.

Taky třeba možnost bydlet u někoho,kdo by mi v začátku pomohl radou....

A kdyby měl někdo zájem si se mnou z počátku psát nebo povídat přes SKYPE,tak by to bylo ideální. Určitě k Vám přijedu! Už jsem se rozhodl.Jen musím zjistit tady u nás podmínky(víza,zdravotní a ostatní legislativní)

    Už teď se těším na něčí odpověď.Pokud máte dotazy,ozvěte se kdykdo!v!!

 Tel.0042 603 706 933

                                        Karel Prejza       

                                        Řepčínská  56

                             77900 Olomouc

              

—————

Zpět